برداشت آزاد

تکه هایی از ادراک ها، تصورات و تفکرات یک بنده خدا

برداشت آزاد

تکه هایی از ادراک ها، تصورات و تفکرات یک بنده خدا

برداشت آزاد

مطالب تکه هایی هستند از افکار نویسنده ی آن ها که به وسیله ی نقاط اتصال به یکدیگر پیوند می خورند.

آخرین برداشت ها
  • ۰
  • ۰

باسمه تعالی


- خب بفرمایید نظر شما در مورد کار کردن خانوم ها چطور هست؟

+ من اگه ببینم کاری از نظام روی زمین مونده، برش می دارم و انجام می دم.


هنوز به این موضوع فکر می کنم چطور یه نفر با بیست سال سن می تونه به چنین بینش عمیق و همت بالایی دست پیدا کنه که اولا کارهای رو زمین مونده رو خوب تشخیص بده و بعد اون ها رو بلند کنه. یعنی کاری بکنه که حتی پیرغلام های عرصه جهاد که تو نظام مو سفید کردن، "ادعا" ش رو ندارن. الله اکبر به این وسعت وجودی! التماس دعا!


***


- خب هدف شما تو زندگی چی ه؟

+ من دوست دارم دنبال کاری برم، دنبال زندگی ای برم که برای اسلام و نظام مفید باشه. وقتی فعالیت ی رو انتخاب می کنیم خیلی مسائل مادی برام مهم نیست. کاری رو انتخاب می کنم که می دونم مفیدتره. امیدوارم خداوند همچنان بهم توفیق بده که بتونم همین طور عمل کنم.

+ البته همه ی چیزهایی که گفتم در حد حرف و نظر بود. از حرف تا عمل خیلی فاصله است.


***


عزیزی می گفت من تازه فهمیدم یه دسته آدم ها هستن که خیلی عصبانی م می کنن. اون هایی که حرف زدن شون بیشتر از عمل کردن شون ه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی